امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

خبرنگاران تجسم امانت،مسئولیت،تعهد و دلسوزی و وظیفه اند
یکشنبه, 17 مرداد 1395 08:58

خبرنگاران تجسم امانت،مسئولیت،تعهد و دلسوزی و وظیفه اند

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز ضمن تبریک روز خبرنگار گفت:خبرنگاران تجسم امانت،مسئولیت،تعهد و دلسوزی و وظیفه اند.

به گزارش تبیان البرز،حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز ضمن تبریک روز خبرنگار گفت:خبرنگاران تجسم امانت،مسئولیت،تعهد و دلسوزی و وظیفه اند.

وی خبرنگاری را پراسترس ترین شغل در عصر حاضر قلمداد کرد و گفت:خبرنگاران با حضور در مناطق مختلف جهان با جانفشانی و تحمل سختی های فراوان در مسیر آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه گام برمی دارند.

مسعودی،ادامه داد:خبرنگاران نقش موثری در آگاهی بخشی برنامه های فرهنگی به اقشار مختلف مردم جامعه اسلامی ما دارند و در این مسیر مجاهدانه تلاش می‌کنند و این تلاش آنها قابل تقدیر است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز،ادامه داد:خبرنگاری باید همراه با مسئولیت و تعهد باشد و با درنظر گرفتن ارزش های اسلامی این نظام مقدس در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه گام بردارند.

این فعال فرهنگی در البرز،حضور فعال خبرنگار را در برنامه های و مناسبت های مختلف فرهنگی در سطح کشور ستوده و گفتند: امروز اطلاع‌رسانی در عرصه فکری و فرهنگی کشور وظیفه بسیار سنگینی است که بر دوش خبرنگاران سپرده شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،ضمن تقدیر و تشکر از خبرگزاری صدا و سیمای البرز،مهر،تسنیم،ایکنا و ایرنا گفت:اداره کل تبلیغات اسلامی البرز ارتباطی وثیق با این خبرگزاری ها در سطح استان دارد و این خبرگزاری ها با تعهد و مسئولیت خبرها و برنامه های این اداره کل را برای اقشار مختلف مردم استان منعکس می‌کنند.

وی در پایان اظهار گفت:انشاء الله مسئولین اجرایی کشور باید توجه ویژه ای به خبرنگاران در سطح کشور داشته باشند و تا حد امکان،امکانات رفاهی جهت تسیل امور زندگی این عزیزان عرصه اطلاع‌رسانی را فراهم کنند.

خواندن 497 بار
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز799
بازدید دیروز2745
بازدید این هفته12178
بازدید این ماه41193
کل بازدید1820710

پشتیبانی آنلاین

<