امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

فقر فرهنگی،عاملی مهم در رشد و توسعه ناهنجاری های اجتماعی است
یکشنبه, 19 شهریور 1396 11:08

فقر فرهنگی،عاملی مهم در رشد و توسعه ناهنجاری های اجتماعی است

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت:توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی وظیفه اصلی تبلیغات اسلامی است.

وی ادامه داد:سازمان تبلیغات اسلامی با بهرگیری از امکانات موجود و توان تبلیغی خود تلاش می‌کند تا فرهنگ ناب محمدی (ص)را که برگرفته از آموزه های قرآن کریم است را در جامعه توسعه و ترویج دهد.

حجت‌الاسلام مسعودی،خاطر نشان کرد:جامعه ای که در آن فرهنگ ناب محمدی به معنای واقعی نهادینه شود آن جامعه از بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری ها رهایی خواهد یافت.

این مسئول فرهنگی رشد و توسعه ناهنجاری های اجتماعی را ناشی فقر فرهنگی برشمرد و گفت:مسئولین ما با تأسی از مولایشان حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام باید تلاش کنند که با حمایت از برنامه های فرهنگی اثر گذار و نهادینه کردن ارزش های دینی و معنوی، نیروی مومن و ولایی را در جامعه اسلامی تربیت کنند چراکه نیروی مومن و ولایی مدیر انقلابی آینده کشور خواهد بود.

وی ادامه داد:پایبندی به مذهب و دین مبین اسلام نیروهای دلسوز نظام را تربیت می‌کند نیروری که مجاهدانه در عرصه رفع معضلات و مشکلات اجتماعی تلاش می‌کند و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نبوده و نیست.

حجت‌الاسلام مسعودی،اذعان کرد: تبلیغات اسلامی با توجه به اینکه از بودجه کمتری نسبت به سایر دستگاه ها برخوردار بوده توانسته است خدمات فرهنگی دینی اثرگذاری را در راستای نهادینه کردن ارزش های دینی و معنوی در جامعه ایفا کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی،اعزام مبلغ در مناسبت ها،برگزاری گفتمان دینی،جلسات پرسش و پاسخ،بیان احکام دینی،برگزاری برنامه های متنوع قرآنی از قبیل محفل انس،کرسی تلاوت،کلاس های روخوانی و روانخوانی با بهرگیری از پتانسیل 200 موسسه قرآنی و همچنین برگزاری برنامه های مذهبی توسط هیئت ها را از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی در راستای توسعه و ترویج آموزه های دینی برشمرد.

خواندن 423 بار آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 19 شهریور 1396 11:12
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز2117
بازدید دیروز1310
بازدید این هفته7931
بازدید این ماه3427
کل بازدید1782944

پشتیبانی آنلاین

<