امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

نهم دیماه،تجلی بصیرت و ولایت مداری ملت هوشیار ایران بود
جمعه, 08 دی 1396 12:23

نهم دیماه،تجلی بصیرت و ولایت مداری ملت هوشیار ایران بود

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، در مصاحبه با روابط عمومی این اداره کل گفت:حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز نهم دیماه 88 نشان از بصیرت و تقید مردم ایران اسلامی به نظام و ولایت بود.

وی ادامه داد:دشمن تصور کرده بود می تواند با بهرگیری از عدم بصیرت تعدادی از جوانان ناپخته و هدایت و جهت دهی به آنها نظامی را که شاکله اصلی آن خون شهدا و جانبازان است را ساقط کند.

حجت‌الاسلام مسعودی،ادامه داد:دشمن تصور می کرد با بهرگیری از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی و جهت دهی به عده ای آشوبگر می تواند این نظام اسلامی را دچار تلاطم کنند.

وی گفت:عدم حقانیت فتنه گران از آنجا آشکار می‌شود که به تصویر امام و ساحت مقدس حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام توهین کرده و با به آتش کشیدن پرچم های یا حسین و یازهراه در نقاط مختلف از شهر تهران قصد داشتند که جمعیت اندک خود را کثیر جلوه دهند.

مسعودی، ادامه داد:این افراد با حمل چوب و چماق هنگام فرار دست به آتش زدن اموال عمومی کشور می زدند که همه اینها ناشی از عدم بصیرت و آگاهی آنها نسبت به اهداف شوم دشمن داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت:انتشار خبر هتک حرمت این آشوبگران منجر به هوشیاری مسئولین،روحانیون،هیئت های مذهبی و آحاد مردم شد و حماسه نهم دی ماه 88 را برای همیشه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

این مسئول فرهنگی، تصریح کرد:مرم با بصیرت با اطلاع‌رسانی و پخش اعلامیه برای برگزاری راهپیمایی به منظور برائت از فتنه گران و رهبران انها دست به حماسه ای بزرگ برای ایران اسلامی زدند.

مسعودی، گفت:همه مردم به عشق ولایت و نظام اسلامی در این راهپیمایی با شکوه شرکت کرده و بصیرت و هوشیاری خود را به سران فتنه و همپیمانان آنها در خارج از کشور نشان دادند.

مسئول ارشد تبلیغات اسلامی البرز، اذعان کرد:حضور بیش از 40 میلیون نفر در این راهپیمایی با شکوه و حماسی به جهانیان ثبات کرد که این مردم علارغم تحمل همه سختی ها و کاستی ها ناشی از تحریم گوش به فرمان رهبری بوده و تمامی توطئه های انها را نقش بر آب خواهند کرد.

خواندن 419 بار آخرین بار تغییر یافته جمعه, 08 دی 1396 12:24
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز2360
بازدید دیروز3634
بازدید این هفته2360
بازدید این ماه65117
کل بازدید1777373

پشتیبانی آنلاین

<