امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

۳۰۰۰ هیئت مذهبی البرز مراسم عزاداری سید سالار شهیدان را برگزار می‌کنند
پنج شنبه, 14 شهریور 1398 11:35

۳۰۰۰ هیئت مذهبی البرز مراسم عزاداری سید سالار شهیدان را برگزار می‌کنند

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام ولایی برحق، مدیر کل تبلغیات اسلامی البرز، گفت:ماه محرم و صفر از ماه های مهم در تاریخ اسلام است و نقش مهم و راهبردی در حفظ اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم در طول تاریخ ایفا کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اهمیت این ماه و نحوه برگزاری عزاداری در هیئت ها،مساجد و حسینیه ها دستگاه اباعبد الله الحسین علیه السلام را در تریبت نسل انقلابی و مومن مهم و اثرگذار خاطر نشان کرد.

حجت‌الاسلام ولایی برحق، سخنرانی به منظور تبیین واقعه کربلا واثرات آن در شکل گیری انقلاب های منطقه ای،جلسات پرسش و پاسخ،گفتمان عاشورایی،قرائت زیارت عاشورا،روضه خوانی،به همراه مداحی و سینه زنی،تلاوت قرآن کریم،جلسات تفسیر را از مهمترین برنامه های فرهنگی در دهه اول و دوم محرم ذکر کرد.

این مسئول فرهنگی در البرز، گفت:امروز مظلومان و مستضعفان عالم با تأسی از قیام حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام و با کمترین امکانات در مقابل ابرقدرت های چون آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیسم ایستاده اند و آنها را به چاش کشیده اند که نمونه بارز آن مردم مظلوم یمن هستند.

وی ادامه داد:تا قیام حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام هست،اسلام هم زنده است و این نور هرگز در دل بندگان مخلص خداوند متعال خاموش نخواهد شد و هرچه مستکبران عالم تلاش می‌کنند تا این نور الهی را در دل بندگان خاموش کنند، نخواهند توانست.

ولایی برحق، تصریح کرد:نقش روحانیون درمساجد و حسینیه ها به منظور تبیین واقعه کربلا مهم و اثرگذار است و تبلیغات اسلامی در این راستا اقدام به اعزام مبلغ به مساجد،حسینیه ها و هیئت های مذهبی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قیام حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام، منشأ خیرو برکت برای همه مردم عالم است،برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام در ۲۰۰ موسسه قرآنی را از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی ذکر کرد.

خواندن 267 بار آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 14 شهریور 1398 11:40
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز742
بازدید دیروز3826
بازدید این هفته7331
بازدید این ماه16679
کل بازدید1796196

پشتیبانی آنلاین

<