امام جعفر صادق عليه السلام:

ان الله عز و جل إذا أحب عبدا فعمل قليلا جزاه بالقليل الكثير.

 چون خداي تعالي بنده اي را دوست دارد و او عمل كوچكي انجام دهد ، خدا او را پاداش بزرگ دهد .

اصول كافي ، ج 3 ، ص 137 – 138

نقشه سایت:

نهم ربیع الاول و آغاز امامت امام مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف مهترین رخداد تاریخی حیات تشیع است
شنبه, 18 آبان 1398 07:30

نهم ربیع الاول و آغاز امامت امام مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف مهترین رخداد تاریخی حیات تشیع است

نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز،   امید سبزعلی ، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز ،گفت:شهادت امام حسن عسکری علیه السلام توسط معتمد عباسی ملعون با خوراندن زهر به ایشان و آغاز امامت نایب بر حق ایشان حضرت امام مهدی علیه السلام مهمترین و راهبردی ترین رخداد تاریخ حیات تشیع به شمار می رود.

وی ادامه داد:با شهادت امام نهم شیعیان سامرا سرار غرق عزا و ماتم شد و حکومت عباسی با استناد به بیانات پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم مبنی بر اینکه حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف آخرین امام و منجی بشریت خواهد بود .خانه امام حسن عسکری علیه السلام را تحت مراقبت شدید قرار می دادند.

امید سبزعلی، ادامه داد:خلافت بنی العباس حضور ائمه اطهار علیه السلام را تهدیدی استراتژیک برای حکومت خود به شمار می آوردند و به هر نحو ممکن با مراقبت و شهادت این امامان بزرگوار تلاش می کردند تا به با سیاست اغفال گری مردم را تحت الشعاع اقدامات فریبکارانه خود قرار دهند.

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز در ادامه با اشاره به وجود ائمه اطهار علیهم السلام در طول تاریخ و به توجه به شرایط سیاسی آن زمان حضور این عزیزان را در روشنگری دینی و تربیت نسل جوان  و همچنین انتقال آموزه های دینی مهم و اثرگذار خاطر نشان کرد.

وی ادامه داد: ظالمان و جابران زمانه همیشه به منظور نیل به اهداف خود تلاش می کنند تا اشخاص و حکومت های را که سیاست آنها مخالف با راهبردی های فریب کارنه آنهاست را یا حذف کنند یا به انزو بکشانند دقیقا شبیه همین اقداماتی که دشمنان اسلام و انقلاب بر علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می دهند که بحمد الله این نظام اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مد ظله العالی و همکاری مسئولان دشمنان را در منطقه خوار و به انزوا کشانده است.

سبزعلی ، غیبت صغری را آغاز امامت امام مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف خاطر نشان کرد و گفت:در این زمان شیعیان کم کم با مفهوم واقعی غیبت آشنا شده و امام به واسطه چهار نایب خاص خود رتق و فتق امور مسلمین را برعهده داشتند.

وی در پایان نهم ربیع الاول را آغاز امامت بزرگترین مرد تاریخ بشریت خاطر نشان کرده و گفت:انشاء الله با ظهور این این امام بزرگوار نور امید و نشاط در دل مظلومان عالم تا ابد روشن خواهد شد و جابران زمانه که به هدف نهب و غارت اموال مستضعفان اقدام به تعدی و چپاول اموال مسمتندان و مظلومان می کنند سزای اعمال خود را خواهند چشید و منتظران واقعی امام برحق شیعیان به آرزوی دیرینه خود دست پیدا خواهند کرد

خواندن 392 بار آخرین بار تغییر یافته شنبه, 18 آبان 1398 07:37
برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

کتاب هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 92 از ارائه به موقع ...

اوقات شرعی به افق استان البرز

نظرسنجی

کیفیت نسخه جدید وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

عالی - 50%
قابل قبول - 25%
متوسط - 25%
ضعیف - 0%

مجموع آراء: 4
The voting for this poll has ended on: آوریل 1, 2015

آمار پایگاه

بازدید امروز410
بازدید دیروز3018
بازدید این هفته13707
بازدید این ماه75785
کل بازدید1707111

پشتیبانی آنلاین

<